donderdag 10 juli 2014

Matroos





Hoi Hoi

Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe stempel van bildmalarna.
Die heb ik ingekleurd met de faber castell potloden.
Ik heb geprobeerd om de kaart een beetje in dit thema te laten
vandaar dat er geen bloemen op zitten maar schelpjes.
Om het matroosje heen heb ik frantage gedaan.
Het design papier wat ik gebruikt heb is van studio light de
industrial.
Voor het model van de kaart heb ik een Go Kreate mal
Frilly 4 gebruikt.
De vlinder is een mal van Joy en verder heb ik nog wat jute
en touw gebruikt.
Alles wat ik heb gebruikt komt bij t"scraphuis vandaan en wat er niet is
kan Jolanda altijd bestellen.


Fijne dag  xx Eveline

1 opmerking:

  1. Geweldig leuk gemaakt, een echte fleurige en kleurige kaart. Ook mooi ingekleurd joh!

    BeantwoordenVerwijderen